joi, 29 martie 2012

Astenie de primăvară ?

aer greu de respirat. miros apăsător îmbibat în depresii. perdele dornice de-o aerisire, dulapuri pline de vorbe goale pe punctul de a pocni. sângele înlocuit cu vise, venele drumuri fără sfârşit. plămânul? fluture zburdalnic ucis de vraja tutunului. inima uitată în alcool, dornică să scape de vicii.

şi viaţa? se joacă. i-am cerut doar ceea ce nu i-a oferit nimănui până acum. să mă facă s-o trăiesc, s-o iubesc, că-i scurtă. merită.

ecuaţia noastră o redusesem la doi. nu mai aveam nevoie de alte studii aprofundate. dar cineva trebuia să ne afle şi pe noi. şi-a facut-o. mi te-a aflat. mi te-a luat. se pare că în partea mea sunt mai complicate calculele.



o cafea tare la miss D., te rog.
lav.

Un comentariu:

  1. "miros apăsător îmbibat în depresii"

    ..si cat de bine te inteleg
    calculele se vor simplifica...va veni si cel care va putea face asta! :)

    RăspundețiȘtergere