miercuri, 22 februarie 2012

"chestii" efemere.

Să fie iubire ? Sau doar obişnuinţa, capriciul de a mai sta cu tine un minut, o oră, o zi..
Sau.. să fie obsesie? Să fie nevoia nemăsurată de atenţie?
Să fie prostie? Sau să fie dorul fără de scăpare în care am picat?

Mi-e dor.. şi mă doare. Mă doare că nu faci nimic să îndrepţi lucrurile.
Mă învinuieşti fără nici o dovadă, fără nici un argument plauzibil.  Mă învinuieşti pentru acţiunile  tale care nu au ţinut şi nu vor ţine niciodată de mine.
Vorbeşti mult şi fără sens, de parcă nu te-aş cunoaşte. Dar poate că e aşa. Poate, când viaţa m-a învăţat şă analizez persoanele, mi-am permis să lipsesc de la o lecţie.
Greşeala mea.

Oh, câte s-au zis. Cât ne-am minţit pe noi înşine  şi odată cu asta unul pe altul.
Păcat de "chestia" aia ce ne făcea sângele să clocotească.


2 comentarii: